دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

مرکز آموزشی درمانی شهید رجايی

emam
سرمايه‌گذاري براي تولید
24 مهر 1404 سایت قدیم English
bg
 امور اداری
 

 
سازمانها مجموعه ای از عوامل انسانی، فنی، ساختاری، فرهنگی و دیگر عناصر محیطی هستند که در راستای تحقق مجموعه اهداف از پیش تعیین شده و مشترک، در تعامل هستند. در این راستا کارکنان هر سازمان مهمترین جزء آن

 

محسوب شده که توجه به خواست ها و تامین نیازهای مورد نظر آنها در خصوص مکاتبات اداری، صدور احکام و ... موجب پیشرفت و تعالی آن مجموعه خواهد گردید. از آنجایی که فرآیند بهره وری نیروی انسانی نتیجه تعامل و ترکیب

 

عوامل گوناگون می باشد، به همین منظور احقاق حقوق کارکنان محترم از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

 


 
زیر مجموعه های واحد امور اداری شامل:


اداره کارگزینی، دبیرخانه، تدارکات، انبار، خدمات، تاسیسات، نقلیه و بایگانی می باشد.

 

معرفی کارکنان واحد امور اداری و زیر مجموعه ها:

 

خانم سپیده علیمردانی - سرپرست امور عمومی - داخلی 218

 

خانم لیلا گروه - رئیس امور اداری داخلی 207

 

خانم میترا فکری - کارشناس مسئول حضور و غیاب - داخلی 220

 

آقای رامین سلمانوندی - کارشناس کارگزینی- داخلی 387

 

خانم مائده غلامی - کارشناس کارگزینی - داخلی 217

 

خانم فرزانه مرادی - مسئول دبیرخانه - داخلی 403

 

آقای قهرمان عباسی - مسئول تدارکات - داخلی 418

 

آقای محمد علی میانجی - کار پرداز - داخلی 231

 

آقای فرشاد نوروزی - مسئول انبار - داخلی 231

 

آقای احسان محمودی - مسئول خدمات  و رفاهی 218

 

خانم ریاحی - امور قراردادها - داخلی 408

 

 
شرح وظایف امور ادای به شرح ذیل می باشد:


شرکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و امضاء مکاتبات و نظارت برکلیه امور واحدهای تحت سرپرستی


ابلاغ کلیه دستور العمل ها و اطلاعیه های مرتبط با کارکنان و اطمینان از اطلاع کلیه افراد ذینفع از مفاد آنها به نحو مقتضی


نظارت مستمر برحسن اجرای بخشنامه ها و رویه های پرسنلی شرکت و اعلام به موقع محدودیتها و موانعی که باعث عدم اجرای صحیح آنها می گردد.


تعیین خط مشی و نظارت برحسن اجرای آن و صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه


انجام امور مربوط به کلیه قراردادهای بیمارستان


انجام سایر امور مربوطه برابر با دستور مقام مافوق

 


 
واحد کارگزینی از واحدهای زیر مجموعه امور اداری بوده که از جمله وظایف این واحد به شرح ذیل می باشد:


صدور کلیه احکام پرسنلی اعم از افزایش حقوق سالیانه، انتصاب، انتقال، ارتقا رتبه و طبقه، اعمال مدرک تحصیلی و ....


بررسی پرونده کلیه پرسنل اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، پزشکان و پرسنل جهت انجام امور مربوطه


حضور و غیاب کلیه کارکنان بیمارستان


اعلام مانده مرخصی و سنوات کلیه کارکنان


انجام کلیه امور مربوط به نیروهای طرحی، ضریب k، کار دانشجویی


انجام کلیه امور مربوط به پزشکان (رسمی، پیمانی، طرحی، قراردادی)


انجام کلیه امور کارکنان مشمول بازنشستگی


کلیه مکاتبات با دانشگاه


 

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: