
راهنمای مراجعین
مراجعه کننده محترم :
ضمن آرزوی سلامتی برای شما و بیمارتان خواهشمندیم نکات زیر را جهت سهولت در روند درمان توسط همکاران این مرکز ، مطالعه نمائید:
اطلاعات حسابداری و بیمه ای :
بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان به شرح زیر می باشد:
بیمه تامین اجتماعی
بیمه خدمات درمانی
بیمه نیروهای مسلح
کمیته امداد امام خمینی
بیمه سلامت و ایرانیان
بیمه روستایی
* افرادی که غیر از بیمه های فوق را دارا هستند،با بیمارستان تسویه آزاد نموده و با گرفتن صورتحساب از واحد ترخیص، می توانند به واحد بیمه گری خود مراجعه نمایند.
* ارائه کپی از صفحه اول دفترچه بیمه در بدو پذیرش الزامی است.
* درصورتی که بیمارتان تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای نیست ضمن هماهنگی با منشی بخش،جهت دریافت دفترچه بیمه ایرانیان ( با اصل شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس 4*3 بیمار، همسر و فرزندان زیر 18 سال)
به نمایندگی های اداره بیمه سلامت ایرانیان مراجعه نمائید و سعی نمائید در روز اول بستری اقدام نمائید تا مشمول هزینه آزاد نشوید. در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل در سایت بیمه سلامت ایرانیان ثبت نام انجام دهید تا
تاریخ شروع بیمه با روز ثبت نام مصادف گردد.
* در صورتی که بیمارتان دارای کارت درمان کمیته امداد می باشد،هنگام بستری با گرفتن معرفی نامه از پذیرش اورژانس یا منشی بخش، به کمیته امداد مرکزی واقع در سرحدآباد مراجعه نمائید. در مواقع سرپایی نیز قبل از مراجعه
به بیمارستان به پزشک خانواده خود مراجعه نموده و برگه ارجاع از ایشان دریافت نمائید.
* در صورتی که بیمارتان تحت پوشش بیمه تکمیلی طرف قرارداد با بیمارستان میباشد طی روزهای بستری ضمن هماهنگی با منشی بخش، با گرفتن نامه از پزشک معالج به اداره بیمه تکمیلی تان مراجعه نمائید. برای اطلاع از بیمه
های طرف قرارداد به پذیرش،صندوق یا واحد ترخیص مراجعه نمائید.
* در صورتی که بیمارستان با بیمه تکمیلی شما قرارداد نداشته باشد هنگام ترخیص هزینه را پرداخت نموده و دو هفته پس از تاریخ ترخیص، مجددا به بیمارستان مراجعه و مدارک لازم را برای ارائه به بیمه تکمیلی تان از واحدهای
درآمد و مدارک پزشکی دریافت نمائید.
* در صورتی که بیمار شما تصادفی می باشد، جهت استفاده از مزایای درمان رایگان مصدومین ترافیکی با ارائه کپی برابر اصل شده گزارش پاسگاه و یا کروکی به واحد ترخیص مراجعه نمائید.
دسترسی به پزشک معالج:
پزشک معالج روزانه جهت ویزیت به بالین بیمار مراجعه و دستورات لازم را در پرونده ثبت می نمایند.
چنانچه در موارد غیر از ویزیت روزانه نیاز به مشورت با پزشک معالج داشته باشید با سرپرستار بخش هماهنگ نمائید.
هنگام ترخیص بیمار، در برگه آموزش به بیمار زمان و نحوه مراجعه به پزشک معالج درج می شود.
جهت رزرو و نوبت مراجعه به پزشک به وب سایت بیمارستان یا سایت شفاداک مراجعه فرمایید.
آدرس کلینیک ویژه، بالاتر از بیمارستان چهارراه جواد آباد سمت راست چهارراه
مکان عبادت:
در اکثر بخشها نمازخانه ای مجزا برای عبادت شما در نظر گرفته شده است. چنانچه بخش شما به دلیل محدودیت فضا، نمازخانه ندارد، امکانات اولیه از جمله: مهر ، سجاده و قبله نما در اتاق بستری تان وجود دارد. سنگ تیمم را از
سرپرستار بخش دریافت نمائید.
نمازخانه بیمارستان در انتهای حیاط قرار دارد که مراجعین می توانند برای ادای نماز جماعت ظهر به آنجا مراجعه نمایند.
(096400) شماره تلفن سراسری مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد.
حضور همراه:
با تشخیص سرپرستار بخش، بیمار می تواند یک همراه داشته باشد.
جهت دریافت کارت همراه به منشی بخش مراجعه نمائید.
هزینه هر یک روز همراه، در صورتحساب بیمار هنگام ترخیص محاسبه می شود.
وعده های غذایی :
با توجه به دستور پزشک، ممکن است برای شما انواع رژیم های غذایی، اعم از معمولی،کم نمک و کم چربی،دیابتی و... درخواست شود.ساعت سرو غذا در این بیمارستان جهت بیمار و همراه بدین شرح است:
صبحانه : 6 تا 7 صبح
ناهار: 11/30 تا 13
شام : 18 تا 19 ( 6 ماهه دوم)
توزیع آبجوش : 8/30 تا 10 صبح
چای و آبجوش در بوفه بیمارستان نیز توزیع میشود.
ساعات ملاقات :
ساعت ملاقات 3 تا 4 بعد از ظهر هر روز می باشد.
ملاقات در بخش های ICU1,2 به صورت محدود و از ساعت 9:30 تا 10 صبح می باشد.
ملاقات در بخشهای ICU3 ، ICU جراحی قلب و CCU ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر هر روز و از سالن مشاهده می باشد.
پیشنهادات،انتقادات و شکایات:
شما می توانید پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را به روش های زیر مطرح نمائید:
1- از طریق صندوق های نصب شده در راهروها و سالن های انتظار
2- مراجعه حضوری به مسئول رسیدگی به شکایات بیمارستان
3- درج شکایت در سایت بیمارستان
4- ارسال شکایت از طریق شماره پیامک بیمارستان
فرایند رسیدگی به شکایات در کنار صندوقهای پیشنهادات و شکایات نصب شده است.
سایر اطلاعات:
طبق منشور حقوق بیمار به منظور رعایت اصل رازداری، اطلاعات راجع به بیمار در صورت رضایت بیمار به اقوام درجه یک او ارائه می شود.
منشور حقوق بیمار در راهرو ها و سالن های انتظار نصب شده است. لطفاً آن را مطالعه نمائید تا با حقوق خود آشنا شوید.
در محوطه بیمارستان کیوسکهای تلفن درون شهری رایگان جهت تماس های ضروری نصب شده است.
در صورت نیاز می توانید جهت گرفتن کپی به بوفه بیمارستان، جنب اورژانس مراجعه نمائید.
در هنگام ترخیص بیمار با توجه به ساعت اعلام شده توسط منشی بخش ، در بیمارستان حاضر شوید تا از معطلی و ازدحام بی مورد جلوگیری شود .
مراقب کیف،تلفن همراه و وسایل شخصی خود باشید و در صورت برخورد با موارد مشکوک به انتظامات بیمارستان اطلاع دهید.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: